Sunday, February 13, 2011

WAA !! PALE SAYE KUSOT GYLEE NI !! :(

chumels kan baby ni bile pening ? tapi law aku da mule pening ??
BERKERUT-KERUT dahi aku tahu takk !! grr..
ta tau laa npe leyh pning gyle nih .. huwaaa... npe nan aku nie .. :(
tarik nafas dalam2 ct ... kosongkan mende2 yg serabut kan pale kauu tuu ye ?
n lagy satuu .. ''die'' kan .. kan ... da laenn sgt .. npe nan die ... aku yg dah laen ke die ekk ?? arghhh ! PENING !!
bulan 3 da exam !! iskk .. serabot !! dax kecik .. control la emosi kauu tuu ... jgn jd MACAM org gylaa kay? 
cam ad sumting yg membeban kan pale otak aku skunk nih .. tapi ,, aku sndiri tak tauu la !! :(
waa... jgn tension ct .. lek2 .. ni baru awal tahun kauu da tension2 ... 
satuu keje tak jalan kang ! bek kau simpann je tension kau tuu akhir tahun nanty okay ?
entry kali ni pendekk je aku nak bebel .. jgn wisau .. huk2..
aku mau tydo .. esok kene skolahh ! 
gudnyte kpd blog akuwh .. ;)
much of love from

No comments:

Post a Comment