Monday, February 28, 2011

MAAF KAN AKU SYGG ! :'(


assalammualaikum .. hyee korunk ..
hari nie .. t'RAJEN pulok aq nak mengupdate ....
n entry kali ni agakk jiwangz +gediks ok ..
n for my sygg i hope youu  bacalah .. hee .. :p
disini saya ingin membuat pengumuman  bahawa saya tidak akan mengonlinekan diri saya lagi .
buadd sementara yee .. sebab ape?
sebab .... erm .... aaaa... errrrrr
.
.
.
ade laa ! sebokk je na tau taw ! :p
sudaa baca taj0k kan ,,
disini jugaa sya ingin membuat pengakuan bahawa 
 i'm veryyy missing someone ... aww! T.T
maaf kan sye ye aokk .... 
ILYSM n IMYSFDM  !! siyezz.. ta tipuu meyh ... 
ini semua kerana salah saya ?? 
YA ! kan ?? hrmm
act, awk ponn ad wt slh kt sye ... sbb tu jd mcm nie  .. :p ta mo kalah .. HAHA .. :p
sudahh la tu .... awkk ta perlu na jelez tahap maximum dgn saya .... n awak ta perlu na majok2 dgn saya lagi ...
aku rinduu kau tahuu ??? lamenye aok majok kan ? awaa sombunk heh dgn sye ?tapee2 ... kunk sye da ta layan awkk teruss baru tahu ! grrr...
misscall jek tauu .. penadd nak balas balik ..  :p
bilaa dengar lagu ''the rest of my life '' by maher zain to0 kan awk kan ...
mngalir air mate .. huk2 ... tbe2 jek kluar .. sye ta tauu ok .. t'guris plus plus aty ku .. haha ..
entry nie juz na meluahh kn ape yg tgh rase ni .. imissyouu ok ..
imiss my sygg n my haters to0 !! act , tgahh panaz ni ..
byee! much of love
 from



No comments:

Post a Comment