Tuesday, June 14, 2011

SHORT POST . JANJI !!

Assalamualaikum .. jam sekarang menunjukkan sudahh pukul 12.9a.m . anak cik adnan yang no 3 nie tak tido-tido lagi ..esokk sekolah .  haih ..mampuih kene bebel nanti . uhuk2 .. semuanya gara-gara homeworkk cuti yang masih belum complete ! dekat sekolah dah dapat hadiahh . sakit tangan aku woii ! sampai balik sekolah ada lagi kesannye tauu . sedihh tol .*ni lahh padah nye budakk yang malas nak buat essay BI ! >< actually i miss someone lahh =/
tauu sape ? dah diam diam . rahsia kite-kite je ok ? ;) haihh .. susahh laaa kalau orang yang dahh biase selalu mesej nie kan . bilaa tak mesej sehari jee rase tak tenteram , makan tak kenyang , tidur tak lena , mandi tak basah . HAHA . ok tuu semua tipu-tipu belaka ye . jangan percaya !

haishh . kenapalahh .. baru tak mesej berapa hari dahh rinduu bagai ni . -.- kalau mesej pun bukannya ada cerita pun nak bebel . ishh . susahh betul kalau dahh biasa mesej hari-hari ni .
awakk !! kenapa lately ni macam ada yang tak kena je dengan awak . marahh saya ehh ? sorry laa sayang . =/ hrmm .. rinduu  sangat-sangat ni . gedik kan saya ?? saya gedik-gedik dengan awakk jee tauu . orangg laen jee yang gedik-gedik dengan saya . =/ awak dekat sana jangan nak gedik-gedik dengan orang laen tau !
saya dapat tauu . siap ahh ! ><  saya balas balik nanti . ahaa .. oke laa . rase lapar tetiba . nak makan ! chow .

No comments:

Post a Comment